Ceramica di nitruru di siliciu
Descrizzione breve:
Nome di a pruduzzione: Ceramica di nitruru di siliciu
Applicazione: Aerospaziale, Nucleare, Petrochimica, Industria di l'Ingegneria Meccanica
Materiale: Si3N4
Forma: Persunalizata
Dettagli di u produttu
Etichette di u produttu
Infurmazioni basiche
Nome di a pruduzzione: Ceramica di nitruru di siliciu
Applicazione: Aerospaziale, Nucleare, Petrochimica, Industria di l'Ingegneria Meccanica
Materiale: Si3N4
Forma: Persunalizata
Descrizzione di u pruduttu:
A ceramica di nitruru di siliciu hà un vantaghju annantu à u metallu in parechji aspetti. Sò largamente aduprate in i campi di l'industrie aerospaziale, nucleare, petrochimica, tessile è di l'ingegneria meccanica.
Vantaghju:
· Eccellenti proprietà meccaniche
· Bassa densità apparente
· Alta resistenza è durezza
·Coefficiente di attritu bassu
· Bona funzione lubrificante
· Resistenza à a corrosione di i metalli
·Isulazione elettrica
Mostra di i prudutti


Descrizzione:
A ceramica di nitruru di siliciu hè superiore à altri materiali per via di a so resistenza à i shock termichi. Ùn si deteriora micca à alte temperature, dunque hè aduprata per i motori automobilistici è e parti di e turbine à gas, cumpresu u rotore di u turbocompressore.
Ortech offre una famiglia cumpleta di materiali di nitruru di siliciu. Quessi materiali anu e seguenti caratteristiche chjave: Nisuna usura adesiva contr'à l'acciaiu, Duie volte più duru chè l'acciaiu per utensili, Bona resistenza chimica è 60% menu pesu chè l'acciaiu.
I nitruri di siliciu (Si3N4) sò una gamma di ceramiche d'ingegneria avanzate carattarizate da alta resistenza, tenacità è durezza è eccellente stabilità chimica è termica.
U nitruru di siliciu hè statu scupertu à a mità di u XIX seculu, ma ùn si prestava micca à una fabricazione faciule, per via di a so natura ligata cuvalentemente. Questu hà inizialmente purtatu à u sviluppu di dui tipi di nitruru di siliciu, u nitruru di siliciu ligatu per reazione (RBSN) è u nitruru di siliciu pressatu à caldu (HPSN). In seguitu, dapoi l'anni 1970, sò stati sviluppati dui altri tipi: u nitruru di siliciu sinterizatu (SSN), chì include i sialoni, è u nitruru di siliciu sinterizatu ligatu per reazione (SRBSN).
L'interessu attuale per i materiali d'ingegneria à base di nitru di siliciu si hè sviluppatu essenzialmente da a ricerca di l'anni 1980 nantu à e parti ceramiche per i motori à turbine à gas è à pistoni. Si prevedeva chì un mutore, fattu principalmente da parti à base di nitru di siliciu, cum'è u sialon, saria ligeru è capace di funziunà à temperature più elevate cà i motori tradiziunali, risultendu in efficienze più elevate. Infine, però, questu scopu ùn hè statu realizatu per via di una quantità di fattori, cumpresi u costu, a difficultà di fabricà in modu affidabile e parti è a natura fragile inerente di a ceramica.
Tuttavia, questu travagliu hà purtatu à u sviluppu di una quantità di altre applicazioni industriali per i materiali à basa di nitruru di siliciu, cum'è a furmazione di metalli, l'usura industriale è a manipulazione di metalli fusi.
I sfarenti tipi di nitruru di siliciu, RBSN, HPSN, SRBSN è SSN, risultanu da u so metudu di fabricazione, chì guverna e so proprietà è applicazioni risultanti.