A macchina di carta multi-fili Miza 4800/550 di u Vietnam hè stata avviata è laminata cù successu.

U 28 d'aprile di u 2021, a macchina di carta multi-wire Miza 4800/550 di Vietnam hè stata avviata è laminata cù successu.

U cuntrattu per questu prughjettu hè statu cunclusu in marzu 2019 è tutte e ceramiche sò state spedite à a fabbrica di u cliente in settembre. Più tardi, per via di a pandemia, questu prughjettu hè statu messu da parte per parechji mesi. Dapoi chì l'epidemia hè stata cuntrullata, avemu ripigliatu a pruduzzione in modu ordinatu. Grazie à a vaccinazione larga è efficace contr'à u virus, u nostru tecnicu viaghja assai luntanu finu à Hanoi per l'installazione.

Felicitazioni à Miza, Vietnam è Huazhang Technology, l'appaltatore generale di u prugettu.

Sta macchina di carta produce carta Kraft cù una velocità cuncipita di 550 m/min è una lunghezza di 4800 mm. Per l'aspirazione umida, SICER participa à a cuncepzione, a pruduzzione è l'installazione post-vendita per assicurà un avviamentu senza intoppi. È u prughjettu operativu cù successu dà più fiducia in u prughjettu generale à l'esteru. Oltre à u prughjettu Thuan in u sudu di u Vietnam, questu prughjettu hà una significazione più prufonda in a zona nord di u Vietnam.

Inseme stemu, l'amicizia trà sti dui paesi ùn diminuirà mai. Seguitemu l'iniziativa di One Belt One Road è approfondemu a cuuperazione in u futuru.

111
222
333
nutizie

Data di publicazione: 11 di maghju 2021