Cultellu in ceramica ZrO2 d'alta resistenza
Descrizzione breve:
Nome di a pruduzzione: Cultellu in ceramica ZrO2 d'alta resistenza
Materiale: Zirconia parzialmente stabilizzata da ittrio
Culore: Biancu
Forma: Persunalizata
Dettagli di u produttu
Etichette di u produttu
Infurmazioni basiche
Nome di a pruduzzione: Cultellu in ceramica ZrO2 d'alta resistenza
Materiale: Zirconia parzialmente stabilizzata da ittrio
Culore: Biancu
Forma: Persunalizata
Vantaghju:
·Ossidu di zirconiu nano/micron
· Alta tenacità
· Alta resistenza à a flessione
· Alta resistenza à l'usura
· Eccellenti caratteristiche d'isolamentu termicu
·Coefficiente di dilatazione termica vicinu à l'acciaiu
Mostra di i prudutti


Descrizzione:
A ceramica tecnica avanzata ghjoca un rollu impurtante in diverse industrie. Ancu s'è a maiò parte di a ceramica avanzata hè cunnisciuta cum'è eccellenti suluzioni di materiali per via di a so alta durezza / alta resistenza à l'usura è à a corrosione / resistenza à l'alta temperatura / inerzia chimica / isolamentu elettricu / non magnetica, tutte sò più fragili paragunate à u metallu. Tuttavia, e lame ceramiche sò sempre scelte per alcune applicazioni speciali, induve sò necessarie lame cù e proprietà sopra menzionate, cum'è l'industrie di cunversione di carta è film, applicazioni mediche è farmaceutiche...
Cunsiderendu chì a zirconia stabilizzata cù ittriu hà a più alta tenacità à a frattura trà e ceramiche tecniche, u ZrO2 hè sceltu cum'è materiale per e lame di taglio.
E lame ceramiche sò fatte d'ossidu di zirconiu chì hà un livellu di durezza secondu solu à i diamanti. U prucessu principia cù l'estrazione di u minerale naturale di zirconiu da a terra, chì hè poi macinatu in una consistenza fina simile à a sabbia. Per i nostri cultelli in ceramica SICER, avemu sceltu u zirconiu #4, chì hè u gradu più altu perchè e so particelle sò 30% più fini di qualsiasi altru gradu di zirconiu. A scelta di un materiale di zirconiu premium dà una lama di cultellu più forte è più durevule senza difetti visibili, aberrazioni cromatiche o microcrepe. Micca tutte e lame ceramiche sò di a stessa qualità è avemu posizionatu e lame ceramiche SICER in cima. E lame ceramiche SICER anu una densità superiore à 6,02 g/cm³ cù una porosità 30% inferiore à l'altre lame ceramiche. Sò sottumesse à una pressione eccezziunale, seguita da una sinterizzazione isostatica chì rende e lame u so culore opaco caratteristicu. Solu i materiali di a migliore qualità diventanu parte di e nostre lame.